Методичні розробки до занять для дітей віком 4-6 років за освітніми напрямами:
«Пізнання STEAM світу» – 18 занять
«Програмування у грі» – 18 занять
STEAM – досить вживана останніми роками абревіатура, що розкриває своєрідний підхід до навчання підростаючого покоління.
В основі STEAM підходу лежать постійний пізнавальний пошук, дослідження, відкриття і обмін враженнями, а найціннішим є здобутий дітьми досвід. Як це працює? Відповідь на це питання ви знайдете у програмі «STEAM і програмування для дошкільнят». Її змістом передбачено вивчення понять з різних сфер знань про світ людей, предметів, природи, культури, що допомагає показати маленьким учням їхню неподільність і взаємозалежність, сформувати реальну картину світу. Завдяки поєднанню теоретичних способів отримання знань з практичними, через спостереження, експерименти, розв’язання проблемних ситуацій, вирішення математичних задач, застосування широкого розмаїття ігор дошкільнятам дуже просто і весело пізнавати оточуючий світ.
У програмі «STEAM і програмування для дошкільнят» висвітлюються основні теоретичні і практичні підходи до організації педагогічної роботи; подаються методичні розробки до занять. Варто зазначити, що програма є відкритою для творчого зростання не тільки маленьких учнів, а й дорослих, оскільки вікових меж для фантазії не існує. З огляду на це, програма стане в нагоді не тільки педагогам дитячих центрів розвитку та інших форм здобуття дошкільної освіти, а й батькам, студентам майбутнім викладачам. Головною метою програми є ознайомлення з точними та природничими науками, початковими поняттями з програмування та збагачення творчого досвіду у дітей дошкільного віку в процесі ігрової і конструкторської діяльності з LEGO®.
Змістове наповнення зазначеної програми узгоджено із вимогами Базового компонента дошкільної освіти та чинних освітніх програм для дошкільних навчальних закладів України.
Програма орієнтована на роботу з дітьми віком від 4 до 6 років, запропонований матеріал можна підлаштовувати під умови роботи конкретного освітнього закладу (центру розвитку, дитячого садка, школи-садка, тощо). Програма розрахована саме на таку вікову категорію дітей, оскільки дозволяє добирати відповідні віку завдання. Для дітей 4-5 років більш простіші, а для віку 5-6 років – складніші.