Великий сервомотор SPIKE Prime (45602)
Зібрати свого власного робота мріє кожен. Щоб зробити це, не потрібно навіть виходити з дому, адже досить просто купити слушний конструктор ЛЕГО. Однак зібрати механічного друга – це тільки пів справи, адже його потрібно ще й оживити. Так-так, саме оживити! І в цьому нам допоможе унікальний набір LEGO 45602.
Набір додаткових деталей до набору Прості механізми (9689) (2000709)
Набір 2000709 LEGO «Машини і механізми 2» складається з 42 деталей для конструктора 9689 LEGO «Прості механізми» категорії «Технологія і фізика».
Набір для майстер-класу “Карусель” (2000418)
З конструктором Lego Education Прості механізми (2000418), дітей чекають дивовижні відкриття. Класичний конструктор, який представляє собою навчально-методичний комплекс з 43 деталей. Конструктор розвиває логіку і мислення, моторику і спритність, інтерес до науки, а також комунікативні навички.
Набір додаткових деталей до набору Наука і технологія (9686) (2000708)
Набір 2000708 LEGO «Машини і механізми 1» з 60 запасними деталями для конструктора 9686, в заміну загублених / зіпсованих деталей навчального розділу «Технологія і фізика».
LEGO® Education SPIKE™ Essential Set (45345)
Набір LEGO ® Education SPIKE™ Essential містить:
· Міцна коробка для зберігання і два сортувальні контейнери;
· 449 деталі LEGO®;
· Електроніка: хаб, 2 сервомотори, датчик кольору, світлова матриця.
Ресурсний набір – немає Середовище програмування LEGO® Education SPIKETM Essential розвиває навички програмування в учнів, переходячи від графічних блоків до словесних блоків на основі Scratch 3.0. В одному середовищі інтегровано відразу декілька платформ для програмування. Діти 1-го класу можуть програмувати графічними блоками, діти 2-го класу і старші можуть програмувати текстовими Scratch 3.0 подібним середовищем. Техніка для роботи додатку SPIKE™ Prime ноутбук або ПК на Windows 10, Chromebook, Mac OS, планшет iPad або Android 7.0 і новіші (дисплей 8” і більше)
Використання:
Інтегровані уроки математики – наприклад розрахувати чи виміряти відстань, що має проїхати робот вперед/ліворуч/праворуч/вперед щоб дістатися місця призначення та запрограмувати його.
Інтегровані уроки інформатики – наприклад вивчати поняття циклів, сконструювавши та запрограмувавши робота на виконання типових рухів – відкривання/закривання даху будиночка на дереві.
Технології та дизайн – наприклад створити власний проєкт (сконструювати та запрограмувати) на тему Пригоди друзів у пустелі.
Участь в First LEGO® League Explore
Гурткова робота
Методика від LEGO ® Education
· Матеріали для початку роботи;
· Плани проведення уроків (англійською або російською).
6 навчальних модулів. Кожен модуль містить матеріали на 7-8 уроків, що розраховані по 45 хвилин, включаючи творчий проєкт (90 хвилин).
В рамках курсу передбачено поступове вивчення програмування – на кожному уроці пропонуються інструкції для програмування, та завдання з відкритими рішеннями.
Розроблене заняття містить:
• Для вчителя: питання для обговорення у класі, попереднє дослідження, пояснення, опрацювання матеріалу, поради для вчителя, рекомендації по спрощенню завдання, самооцінювання.
• Для учнів: завдання, інструкцію до конструювання, інструкцію до програмування, схему для дослідження або додаткове завдання.

