Spike

Набір LEGO® EducationSPIKE™ Essential

Артикул: 45345
Вік: 6 +
У комплекті: 449 деталі LEGO®
Ресурсний набір: відсутній
Комфортне використання: для 2-х учнів

Електронні компоненти SPIKE™ Essential

1 маленькій програмований Хаб LEGO® TechnicTM
2 маленькі сервомотори LEGO® TechnicTM
1 світлова матриця 3х3 LEGO® TechnicTM
1 датчик кольору LEGO® TechnicTM

Набір LEGO ® Education SPIKE™ Essential містить:
· Міцна коробка для зберігання і два сортувальні контейнери;
· 449 деталі LEGO®;
· Електроніка: хаб, 2 сервомотори, датчик кольору, світлова матриця.
Ресурсний набір – немає
Середовище програмування LEGO® Education SPIKETM Essential розвиває навички
програмування в учнів, переходячи від графічних блоків до словесних блоків на основі
Scratch 3.0. В одному середовищі інтегровано відразу декілька платформ для
програмування. Діти 1-го класу можуть програмувати графічними блоками, діти 2-го
класу і старші можуть програмувати текстовими Scratch 3.0 подібним середовищем.
Техніка для роботи додатку SPIKE™ Prime ноутбук або ПК на Windows 10,
Chromebook, Mac OS, планшет iPad або Android 7.0 і новіші (дисплей 8” і більше)
Використання:
Інтегровані уроки математики – наприклад розрахувати чи виміряти відстань, що має
проїхати робот вперед/ліворуч/праворуч/вперед щоб дістатися місця призначення та
запрограмувати його.
Інтегровані уроки інформатики – наприклад вивчати поняття циклів, сконструювавши
та запрограмувавши робота на виконання типових рухів – відкривання/закривання
даху будиночка на дереві.
Технології та дизайн – наприклад створити власний проєкт (сконструювати та
запрограмувати) на тему Пригоди друзів у пустелі.
Участь в First LEGO® League Explore
Гурткова робота
Методика від LEGO ® Education
· Матеріали для початку роботи;
· Плани проведення уроків (англійською або російською).
6 навчальних модулів. Кожен модуль містить матеріали на 7-8 уроків, що розраховані
по 45 хвилин, включаючи творчий проєкт (90 хвилин).
В рамках курсу передбачено поступове вивчення програмування – на кожному уроці
пропонуються інструкції для програмування, та завдання з відкритими рішеннями.
Розроблене заняття містить:
• Для вчителя: питання для обговорення у класі, попереднє дослідження,
пояснення, опрацювання матеріалу, поради для вчителя, рекомендації по
спрощенню завдання, самооцінювання.
• Для учнів: завдання, інструкцію до конструювання, інструкцію до програмування,
схему для дослідження або додаткове завдання.

 

Spike

Юлія Дінчева
Менеджер з розвитку освітніх рішень
Моб.: +380 66 194 00 64
e-mail: y.dincheva@ies.org.ua

Дарина Соколовська
Асистент відділу продажу
Моб.: +380990211355
e-mail: d.sokolovska@ies.org.ua